ثروتمندان و ذات بوقلمونی

ذات بوقلمونی ثروتمندان یعنی چه؟

 بزرگترین رازی که تمام ثروتمندان و پادشاهان تاریخ داشتند و باعث موفقیتشون شده یک پدیده روانشناسی به اسم ذات بوقلمونی هست.در جهان پرندگان بوقلمون یک رفتار خیلی جالبی داره و اون صدرنشینه. اگر یک بوقلمون رو در جمع مرغ ها بزاری و در اون جمع یک بشکه باشه روی اون می‌شینه , اگر یک سطل بذاری روی اون میره و حتی اگر یک آجر بذاری ترجیح میده که روی اون بشینه تا اینکه با مرغ‌ها هم سطح باشه و این یعنی ذات بوقلمونی که تمام ثروتمندان تاریخ داشتند . اینکه نمیتونن معمولی بودن و افراد معمولی جامعه رو تحمل کنند.

پادشاهان تاریخ همیشه باور داشتند که شما ثروتمند زاده میشی و نه ساخته . شما اگر اون عطش درونی اون ذات بوقلمونی اون میل به رشد رو در درون خودت داشته باشی حتی اگر در دور افتاده ترین جای جهان به دنیا بیاید باز راهت رو به سمت بالا پیدا می‌کنی . دقیقاً شبیه به یک حباب که اگه اون رو از هر نقطه اقیانوس که رها کنی راهش رو به بالاترین سطح اقیانوس پیدا میکنه . 

چیزی که مردم درک نمی‌کنن اینه که مسئله برای موفق شدن نه هوشه نه خلاقیت نه نژاده نه تحصیلات نه عادت‌های خوب , فقط و فقط یک چیزه ,خواستن . این عطش درونی عمیق برای کندن از این جایگاه معمولی که داریم .تمام دانشجویان موفق و ثروتمند من همیشه یک جمله مشترک دارن اینه که احساس می‌کنم لیاقت من و جایگاه من بالاتر از این حرف‌هاست . شما تعجب میکنی کسی که همین الان پنج تا ده میلیارد تومن ماهانه درآمد داره جوری تلاش میکنه که انگار تازه اول راهه . 

به این میگن ذات بوقلمونی…

دیدگاهتان را بنویسید